Managementul calității

Asigurarea calităţii

  • Norme de calitate definite exact 
  • Conlucrarea cu instituții independente 
  • Sugestii practice venite din partea clienților
  • Diferite tipuri de solicitări pentru produse noi
  • Procedurile companiei certificate ISO.

Asigurarea calității produselor

Ce înțelegeți dvs. prin calitate? Pentru noi, cei de la RECA,  aprofundarea continuă a necesităţilor clienţilor noştri  constituie baza conceptului de calitate. Întrebările, nevoile și problemele dvs.  reprezintă o provocare pentru noi, iar angajamentul nostru este total. Cooperarea cu institute independente  precum și diferitele sugestii practice  reprezintă fundamentul pentru dezvoltarea activă a produselor  și asigurarea calității. Numai atunci când standardele de calitate definite cu precizie sunt îndeplinite integral, un produs este oferit spre vânzare.

Produsele testate la RECA

Teste de laborator în Wels și în cazul principalelor  țări de referință,  şi pe plan local.

Echipamente de testare a tracțiunii

  • Determinarea rezistenţei la tracţiune/compresiune
  • Test de rezistență pentru șuruburi și piulițe

Aparate pentru determinarea durităţii Vickers

  • Măsurarea durităţii  în conformitate cu ISO 6507
  • Determinarea durității suprafeței și a miezului
  • Curbe de duritate

Dispozitiv de măsurare a grosimii stratului

  • Măsurarea grosimii  acoperirilor prin  fluorescență cu radiaţii X, în conformitate cu ISO 3497 

Proiector de profil

  • Măsurare de lungimi, unghiuri și pante

Banc de testare a coeficientului de frecare și a cuplului

  • Determinarea coeficientului de frecare în conformitate cu ISO 16047
  • Testare cuplu / forță de pretensionare
  • Teste de torsiune, determinarea cuplului la prindere și la rupere

Asigurarea procedurilor companiei

Filozofia noastră  privind calitatea se bazează pe procesele din cadrul companiei noastre, exemplificată,  printre altele,  de sistemul nostru de management al calității, implementat din anul 1997. Acesta îndeplinește cerințele normei de proces  DIN EN ISO 9001:2008. Procedurile operaționale la RECA sunt concepute pentru client, conform sistemul TQM, astfel asigurându-se un nivel remarcabil de calitate.

RECA Group

Sunteți interesați de firmele internaţionale care formează grupul RECA? Informaţii suplimenmtare pe platforma electronica RECA Group!

Încă aveți întrebări sau căutați persoana de contact potrivită? Atunci contactaţi-ne pur şi simplu!

Aici formularul de contact

Vizitați-ne!

Suntem prezenti si in mediul online internațional prin canalele de comunicare social media.