


Cum să punctați decisiv în timpul interviului.
Recomandari pentru o aplicaţie cu sanse de reusita
Ramaneți în memoria noastra
Nu există o a doua șansă pentru prima impresie. Acest lucru este valabil mai ales în cazul aplicaţiei, deoarece aici aşteptăm să ne împărtășiți pe scurt informaţii relevante despre calificarea, interesele și personalitatea dvs. Nu este deloc dificil dacă urmați câteva reguli simple:
1. Asigurați-va ca aplicaţia dvs. este completa. De regula ea trebuie sa cuprinda
- Scrisoare de intenție
- CV
- Alte documente şi recomandări relevante pentru traseul profesional
2. Includeţi în scrisoarea de intenţie o scurta prezentare a personalitaţii dvs. și a motivaţiei schimbarii locului de munca
- Pentru ce activitate aplicați?
- De ce vă interesează această activitate?
- Ce aştepării aveți de la noua activitate?
- De ce vă consideraţi, în mod special, potrivit pentru această poziție?
3. Includeți un CV actualizat
- Creaţi-vă CV-ul în formă tabelară.
- Începeți cu ultimul loc de muncă.
4. Fiți atent la respectarea standardelor
- Verificați cu atenție textul pentru eliminarea greşelilor de formulare și de ortografie.
- Documentul trebuie să aibă o structură clară și să fie uşor lizibil.
- Urmaţii regulile generale pentru corespondența scrisă (de exemplu: paragrafe, distanța dintre rânduri, mărimea caracterelor).
- La aplicarea on-line și prin e-mail inseraţi doar fișiere care pot fi deschise de pe orice calculator standard. Ideal ar fi să convertiți, înainte de trimitere, toate documentele Word în documente PDF, a căror mărime să nu depășească 4 MB.
5. Treziţi-ne interesul pentru persoana dvs:
- Menționați în CV şi hobby-urile relevante sau interesele personale.
- Redactaţii scrisoarea de intenție astfel încât să ne incite să aflăm mai multe despre dvs.
- Argumentaţi-ne de ce conlucrarea cu dvs. s-ar putea dovedi, în mod deosebit, valoroasă pentru noi.