Termeni şi condiţii generale

Termeni si conditii generale RECA Romania

Termeni si conditii generale RECA Romania

 

Site-ul reca.ro, împreună cu subdomeniul Magazinului Online RECA shop.reca.ro, denumit in continuare “site”, este detinut si administrat de RECA Bucureşti S.R.L., denumit in continuare “RECA Romania”, avand urmatoarele date de identificare: CIF RO16920146, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J40/18035/2004 cu sediul in Strada Costache Sibiceanu 15, sector 1, Bucureşti Romania. 

Navigarea pe site-ul reca.ro şi shop.reca.ro urmata de Comanda echivaleaza cu citirea, intelegerea si acceptarea termenilor de mai jos de catre orice client.

Administratorul isi rezerva dreptul de a schimba si actualiza in orice moment continutul acestui site, precum si Termenii si conditiile de folosire, fara nici un fel de notificare prealabila.

Ne puteti contacta prin urmatoarele mijloace:

• prin posta la adresa de corespondenta: Str. Costache Sibiceanu 15, sector 1, Bucureşti Romania.

• prin e-mail la: eshop@reca.ro - pentru initiere colaborari si parteneriate.

• prin telefon: 021 224 26 55

 

 

1. Definitii.

1.1       Magazin Online RECA Romania – shop.reca.ro - este un serviciu e-commerce care ofera utilizatorilor sai posibilitatea de a intra in posesia produselor afisate. Achizitia produselor se face pe baza comenzilor primite prin site sau telefon.

1.2       Utilizator - reprezinta persoana care acceseaza site-ul, in scopuri private sau profesionale si care a acceptat termenii si conditiile prezentului site, indeplinind in acest sens toate cerintele procesului de inregistrare.

1.3       client - persoana fizica/juridica care isi face un cont in site si efectueaza o comanda.

1.4       Cont – sectiunea din site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite clientului transmiterea Comenzii / Cererii de oferta si care contine informatii despre client.

1.5       Comanda - reprezinta un document electronic, generat ca urmare a accesarii site-ului de catre un client, prin care clientul transmite RECA Romania intentia sa de a achizitiona produse si servicii de pe site.

1.6       Cerere oferta - reprezinta un document electronic, generat ca urmare a accesarii site-ului de catre un client, prin care clientul transmite RECA Romania intentia sa de a obtine informatii despre pret si disponibilitate pentru diverse produse de pe site.

1.7       Curier – orice persoana de drept public sau privat care presteaza servicii de curierat rapid.

1.8       Newsletter - mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic (e-mail, SMS), asupra produselor/serviciilor si/sau promotiilor desfasurate de catre RECA Romania intr-o anumita perioada, fara nici un angajament din partea RECA Romania cu referire la informatiile continute de acesta.

1.9       Utilizatorii/clientii acestui site sunt rugati sa citeasca cu atentie termenii si conditiile de utilizare urmatoare.

 

 2. Drepturile de proprietate intelectuala.

2.1       Informatiile publicate pe site sunt informatii de interes general despre RECA Romania si produsele pe care le comercializam. Toate informatiile folosite pentru descrierea produselor si/sau a serviciilor disponibile pe site (imagini statice/dinamice/prezentari multimedia/etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea RECA Romania, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

2.2       RECA Romania este detinatorul tuturor drepturilor de proprietate intelectuala asupra site-ului, respectiv asupra designului si continutului acestuia precum si asupra tuturor marcilor inregistrate publicate pe site.

2.3       Utilizatorul are obligatia de a respecta toate drepturile de proprietate intelectuala ale RECA Romania, prevazute de legislatia in vigoare.

2.4       Continutul si designul site-ului, precum si orice alt material avand legatura cu acesta trimis dumneavoastra prin email sau furnizat prin orice alta modalitate (exemplu: articole, design, descriere produse si orice alte materiale), apartin RECA Romania si/sau colaboratorilor sai - acolo unde acest lucru este specificat in mod expres (drept de autor) si sunt protejate de legislatia privind proprietatea intelectuala. Nu puteti utiliza, reproduce sau permite nimanui sa utilizeze sau sa reproduca materialele din site fara a detine o permisiune scrisa, prealabila din partea RECA Romania.

2.5       Nu puteti folosi cadre (frames in sensul limbajului HTML) sau tehnici de incadrare (framing techniques in sensul limbajului HTML) pentru marci, logo-uri, sau alte informatii protejate de legea copyrightului (inclusiv imagini, texte, interfete, formulare) din site fara a detine o permisiune scrisa, prealabila, din partea RECA Romania.

2.6       Este permisa crearea limitata, revocabila si neexclusiva a hiperlink-urilor catre pagina de index a site-ului, atata timp cat aceasta actiune nu prezinta RECA Romania intr-o lumina falsa, inselatoare, derogatorie sau ofensiva. Nu puteti folosi logo-ul firmei sau alte proprietati grafice, sau marci ca parte a hyperlink-urilor fara a detine o permisiune scrisa, prealabila, din partea RECA Romania.

 

3. Declinarea responsabilitatii.

3.1       RECA Romania nu isi asuma responsabilitatea pentru greselile de tiparire sau afisare, in ceea ce priveste preturi, caracteristici, imagini etc. In eventualitatea in care pretul produsului sau unele caracteristici ale acestuia, au fost gresit introduse in bazele noastre de date sau afisate gresit, iar livrarea nu s-a efectuat inca, RECA Romania isi rezerva dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta clientul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta.

3.2       De asemenea, imaginile produselor sunt prezentate pe site cu titlu de exemplu, iar produsele livrate pot diferi de imaginile de prezentare in orice mod, datorita modificarii caracteristicilor, design-ului, fara o notificare prealabila de catre producatori. Valoarea maxima a obligatiilor RECA Romania, fata de orice client, in cazul nelivrarii sau livrarii necorespunzatoare, este valoarea sumelor incasate de RECA Romania de la clientul respectiv.

3.3       Dupa receptionarea produselor, clientul nu poate solicita restituirea banilor si nici returnarea produselor in situatia in care acestea corespund cu comanda.

3.4       RECA Romania nu garanteaza disponibilitatea in stocuri a tuturor produselor afisate. Asadar, RECA Romania isi asuma dreptul de a nu onora o anumita comanda in cazul in care respectivul produs dispare din oferta curenta. In masura in care o comanda a fost validata RECA Romania nu poate opune clientului lipsa de produse.

3.5       RECA Romania nu raspunde pentru pagubele, costurile, procesele, pretentiile sau cheltuielile aparute ca urmare a nerespectarii de catre utilizatori a “Termenilor si conditiilor”.

RECA Romania nu raspunde pentru prejudiciile create ca urmare a nefunctionarii site-ului precum si pentru cele rezultand din imposibilitatea de accesare anumitor link-uri publicate pe site.

 

 4. Securitatea datelor personale si a informatiilor.

4.1       Prin inregistrarea ca utilizator al site-ului va vom solicita o serie de date personale, precum numele si prenumele, adresa de email, dar si alte informatii cu caracter personal, care sa permita identificarea dumneavoastra ca utilizator al site-ului. De asemenea, pentru a va abona la newsletter va trebui sa ne comunicati o adresa de e-mail valida precum si alte date legate de dumneavoastra. Va rugam sa accesati pagina in care va este prezentata Politica de Protecţie a datelor (https://www.reca.ro/protectia-datelor.html) pentru a va informa cu privire la informatiile colectate de RECA Romania, cu privire la modul in care sunt folosite acestea, precum si la drepturile cu privire la protejarea intimitatii dumneavoastra.

4.2       Datele personale introduse de catre utilizator vor fi folosite de RECA Romania, numai in scopul declarat al acestui site. Informatiile din formularul de inregistrare sunt necesare pentru confirmarea comenzilor, facturare, livrarea produselor comandate, anuntarea promotiilor in curs etc., in nici un caz nefiind furnizate/vandute unei terte parti.

4.3       Furnizorul nu vinde, nu ofera, nu face schimb de adrese e-mail obtinute prin intermediul acestui site, nu divulga adresa de e-mail a utilizatorilor catre alte persoane care acceseaza paginile acestui site, fara sa aiba acordul prealabil si explicit al utilizatorului.

4.4       Trimiterea unor e-mail-uri de comunicari comerciale (newsletter) de catre RECA Romania catre utilizatori/clienti nu este considerata "spam" daca exista consimtamantul destinatarului. Destinatarul comunicarilor comerciale are dreptul de a-si revoca consimtamantul de a primi asemenea comunicari prin simpla accesare a link-ului de dezabonare inclus în toate e-mailurile trimise de către RECA Romania.

4.5       Orice utilizator/client care a furnizat adresa sa de e-mail in timpul utilizarii site-ului (in cadrul procesului de inregistrare) poate cere ca adresa sa fie stearsa din baza de date a site-ului trimitand un e-mail la adresa: eshop@reca.ro. Odata cu stergerea adresei de mail din baza de date i se va inchide si contul de client.

4.6       In vederea executarii comenzilor, RECA Romania poate transfera datele, in afara Romaniei, catre societatea-mama din Austria. Aceste date vor fi utilizate si transferate in vederea executarii unei comenzi, respectiv in vederea emiterii/transmiterii automate a facturilor din sistemul SAP. In toate cazurile, prelucrarea datelor se va realiza respectand masurile tehnice si organizatorice necesare pentru asigurarea protectiei datelor cu caracter personal

 

5. Acces si inregistrare ca membru.

5.1       Site-ul poate fi accesat in mod gratuit, iar simpla navigare in paginile acestuia nu este conditionata de inregistrarea ca utilizator (crearea unui cont de utilizator pe Site). Pentru a beneficia insa de anumite servicii oferite de Site, precum achizitionarea produselor oferite de acesta, primirea newsletter-ului sau verificarea situatiei unor comenzi proprii, va trebui sa va inregistrati ca utilizator (sa va creati un cont de utilizator pe Site). Inregistrarea ca utilizator presupune acceptarea prealabila de catre dumneavoastra a Termenilor si Conditiilor de utilizare a site-ului si a Politicii de Confidentialitate a acestuia. Aceste reglementari constituie baza contractuala a raporturilor dintre utilizatori si RECA Romania.

5.2       Intrucat prevederile Termenilor si Conditiilor de utilizare si ai Politicii de Confidentialitate pot fi modificate, va rugam sa le revedeti periodic. In conditiile in care nu veti mai fi de acord cu prevederile acestora, va rugam sa nu mai accesati/folositi serviciile oferite de RECA Romania prin intermediul site-ului.

5.3       Pentru inregistrarea ca membru pe site utilizatorul este obligat sa furnizeze toate datele de identificare ce sunt specificate in formularul de inregistrare. In utilizarea serviciului utilizatorul se oblige sa furnizeze informatii adevarate, corecte, actuale si complete, pe care sa le actualizeze in permanenta.

5.4       Daca informatiile furnizate nu sunt conforme cu realitatea, inexacte sau incomplete, RECA Romania are dreptul sa suspende sau sa inchida contul utilizatorului si sa refuze toate incercarile curente sau viitoare de folosire a site-ului. RECA Romania poate, fara orice alta notificare sau formalitate, sa suspende sau sa inceteze accesul acestuia la continutul site-ului sau la o parte a acestui continut.

5.5       Prin inregistrarea ca membru veti fi solicitat sa va alegeti un nume de utilizator (adresa de e-mail) si o parola. clientul este responsabil de pastrarea in siguranta a parolei de acces ca membru al acestui site, orice activitate desfasurata sub numele de utilizator fiind integral in responsabilitatea clientului.

5.6       clientul este obligat sa ne instiinteze, in termen de maxim 48 de ore, despre orice pierdere a parolei sau semn de activitate neautorizata sub numele dumneavoastra de utilizator.

5.7       In cazul in care din motive imputabile utilizatorului ii este suspendata acestuia calitatea de utilizator al site-ului, nu va fi indreptatit la primirea niciunei despagubiri.

 

6. Politica de vanzare online.

6.1       Promotiile/ofertele prezente pe site sunt valabile intr-o anumita perioada de timp, determinata si prezentata explicit pe site, sau in limita stocului disponibil.

Accesul in vederea efectuarii unei comenzii ii este permis oricarui client/utilizator persoana juridica cu sediul in Romania dupa inregistrarea ca utilizator al site-ului.

6.2       Pentru motive justificate, RECA Romania isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea produselor din comanda. Daca vor fi efectuate modificari asupra comenzii, clientul va fi instiintat despre aceasta schimbare la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia RECA Romania la efectuarea comenzii.

 

7. Modalitatea de livrare.

7.1       RECA Romania va efectua livrarea produselor si prestarea serviciilor numai pe teritoriul Romaniei. Pentru comenzi cu valoare mai mare de 300 lei fara TVA livrarea se face gratuit in toate orasele in care exista un centru de livrare al curierului. Costurile de livrare pentru comenzile cu valoare mai mica de 400 lei fara TVA sunt suportate integral de catre client si vor fi comunicate acestuia in momentul confirmarii comenzii.

7.2       RECA Romania va asigura ambalarea corespunzatoare a produselor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.

In cazul in care nu se poate livra comanda din cauza ca produsul nu este diponibil, RECA Romania va informa clientul despre aceasta situatie. RECA Romania poate livra clientului un produs similar avand acelasi pret, in situatia in care produsul solicitat initial nu este disponibil, numai dupa informarea si cu acordul clientului.

7.3       Termenul de livrare in mod obisnuit se incadreaza intre 2 si 4 zile, din momentul confirmarii comenzii. Cu toate acestea RECA Romania isi rezerva dreptul de a mari timpul de livrare in situatii speciale cu anuntarea clientului in prealabil.

 

8. Conditii de livrare, recepţia şi acceptarea mărfii.

8.1       Cheltuielile de livrare a marfurilor sunt in functie de cum se stabileste prin nota de comanda si prin confirmarea acesteia.

8.2       Predarea si receptia marfurilor se face de catre RECA Romania, respectiv client prin delegatii sai la locul de livrare indicat de catre RECA Romania in acceptarea comenzii. Marfurile livrate/predate vor fi insotite de avizul de insotire a marfurilor/ factura, CMR si de certificatul de calitate si/sau conformitate. Documentele de livrare vor fi semnate de catre delegatul clientului, semnarea confirmand cantitatea corespunzatoare a marfurilor livrate. In cazul in care marfurile sunt insotite de aviz de insotire a marfurilor, factura va fi emisa de RECA Romania in termen de 2 zile lucratoare de la livrare si va fi transmisa clientului. In cazul in care marfurile sunt transportate/livrate de catre un transportator angajat de catre client sau de catre RECA Romania, este obligatorie prezentarea CMR la preluarea/predarea marfurilor iar semnatura transportatorul face dovada deplina a livrarii cantitative a marfurilor.

8.2       Clientul are dreptul sa refuze la momentul livrarii marfurile deteriorate sau care nu corespund calitatii convenite si sa ceara inlocuirea lor, iar RECA Romania are obligatia sa inlocuiasca bunurile deteriorate sau necorespunzatoare, in situatia in care acestea sunt disponibile la locul de livrare. In cazul in care marfurile nu sunt disponibile la locul de livrare, RECA Romania va propune clientului un nou termen de livrare sau va restitui acestuia contravaloarea marfurilor, in cazul in care a fost achitata in avans.

8.3       Refuzul unor marfuri nu il scuteste pe client de obligatia de a plati marfurile pe care nu le refuza sau de a executa celelalte obligatii contractuale scadente.

8.4       RECA Romania garanteaza ca marfurile care fac obiectul prezentului contract sunt in concordanta cu standardele de calitate in vigoare. RECA Romania este exonerat de raspunderea pentru vicii sau deficiente de calitate ale marfurilor livrate daca in termen de 3 zile calendaristice de la livrare clientul nu transmite o notificare care sa cuprinda eventualele deficiente de calitate constatate la marfurile livrate. Produsele pentru care s-a formulat o reclamatie de calitate vor fi returnate către RECA Romania. In situatia in care partile nu ajung la un acord cu privire la viciile de calitate reclamate, se va proceda la expertizarea tehnica a produselor la orice companie neutra de inspectie. Costul expertizarii va fi suportat de catre client si va fi returnat acestuia de catre RECA Romania in cazul in care reclamatia de calitate este intemeiata.

8.5       RECA Romania nu garanteaza calitatea marfurilor in cazul in care acestea sunt depozitate sau folosite in mod necorespunzator de catre client. RECA Romania nu poate fi tinut raspunzator pentru eventualele daune cauzate clientului sau unor terti prin folosirea produselor livrate in temeiul prezentului contract.

8.6       La predarea marfurilor catre un transportator desemnat de catre client, masuratorile de greutate facute de RECA Romania si cantitatea determinata de acesta vor fi considerate definitive si acceptate de client in momentul incarcarii marfurilor in mijloacele de transport.

In eventualitatea in care marfurile sunt livrate de catre RECA Romania prin intermediului unui transport ales de acesta si daca la acceptarea produselor, clientul constata diferente intre produsele livrate efectiv si produsele specificate in documentele de transport sau constata daune ale produselor, trebuie sa introduca imediat mentiunile in exemplarul CMR al transportatorului. Scopul este stabilirea principiilor si domeniul posibilei responsabilitati a transportatorului.

8.7       Riscul asupra produselor trece de la RECA Romania la client, in momentul livrarii produselor, la locul de livrare

8.8       Livrarea se va face la termenul stabilit de RECA Romania in acceptarea comenzii.

In cazul in care clientul nu se prezinta la termenul stabilit pentru preluarea marfurilor de la depozitul RECA RomaniaUI, comanda se considera anulata iar obligatia de vanzare inceteaza, costurile de transport fiind suportate de cumparator.

 

9. Drept de proprietate.

9.1    Marfurile livrate de catre RECA Romania raman in proprietatea acesteia pana la achitarea integrala tuturor obligatiilor de plata ale clientului fata de RECA Romania, indiferent de motivele aparitiei acestor obligatii.

9.2    In cazul in care clientul plateste cu fila cec, cambie sau bilet la ordin, obligatiile se considera stinse numai in momentul in care aceste instrumente de plata au fost incasate.

9.3    Clientul este obligat sa asigure bunurile livrate pentru cazuri de incendiu si furt, sub rezerva dreptului de proprietate.

9.4    Marfurile neachitate integral de catre Cumparator nu pot fi instrainate, gajate sau folosite drept garantie prin transmiterea dreptului de proprietate de catre acesta

9.5    In cazul in care bunurile sunt supuse executarii silite, clientul va aduce la cunostinta executorului dreptul RECA Romaniaului de proprietate cu numirea societatii RECA Romania si a adresei acesteia prevazute in prezentul contract. clientul este obligat sa il informeze neintarziat pe RECA Romania despre orice executari silite cu privire la marfurile prevazute in prezentul contract. In cazul in care marfurile sunt gajate impotriva interdictiei clientului, rezerva RECA Romaniaului cu privire la dreptul de proprietate se intinde asupra creantelor clientului reiesind din instrainarea acestor marfuri. Imediat dupa nasterea acestor creante ale clientului fata de terti acestea vor fi considerate cedate irevocabil catre RECA Romania, iar clientul este obligat sa aduca la cunostinta RECA Romaniaului la cererea acestuia informatii cu privire la clientii sai.

 

10. Pretul, plata şi modalitatea de plată.

10.1     Preturile sunt considerate ca fiind acceptate de catre client la data transmiterii comenzii catre RECA Romania.

10.2     Clientul se obliga sa plateasca pretul produselor contractate la livrarea comenzii aferente. Plata se va face prin ordin de plata in contul RECA Romania:

 

IBAN      :      R025 BACX 0000 0000 7021 0310

Banca      :   UNICREDIT BANK-Suc. Grigore Mora

Reprezentant:   Margineanu Paul

 

In cazul in care datele privind contul bancar al RECA Romania se modifica, aceasta se obliga sa comunice aceste date clientului, mai inainte de efectuarea platii.

10.3     Orice contestatie a clientului, in legatura cu facturile fiscale emise catre RECA Romania, trebuie adresata in scris in maxim 3 zile de la data primirii facturii prin fax, posta sau delegat, necontestarea in acest termen reprezentand acceptarea la plata a facturii.

 

11. Răspunderea contractuală.

11.1     Acceptarea unei comenzi se face o dată cu procedura de livrare sau prin emiterea confirmării comenzii. Domeniul contractual de livrare și de executare este determinat exclusiv de conținutul documentului de confirmare a comenzii sau, în absența acestuia, al documentului de livrare și al facturii. În cazul în care aceasta se abate de la conținutul comenzii, se consideră că clientul și-a dat acordul dacă nu se opune prin scrisoare recomandată în termen de 4 zile de la primire.

11.2     In cazul in care clientul nu plateste pretul la scadenta mentionata pe factura emisa de RECA Romania, acesta se obliga sa plateasca penalitati de intarziere in cuantum de 0,2% din suma datorata, pentru fiecare zi de intarziere, pana la achitarea integrala a debitului. Cuantumul penalitatilor de intarziere poate depasi valoarea debitului.

 

12. Garantia, despăgubirea şi răspunderea pentru produse.

12.1     La preluare, marfurile livrate vor fi controlate de catre Cumparator cu rigurozitate in vederea stabilirii unor posibile defecte, in caz contrar clientul nemaiavand dreptul de a formula orice fel de pretentii calitative, cantitative sau de orice alta natura cu privire la marfurile livrate. Eventuale defecte descoperite vor fi descrise detaliat, in scris, pe documentul de livrare sau pe documentul de insotire a bunurilor. In cazul in care la receptia marfurilor nu poate fi efectuat controlul, acest fapt va fi consemnat pe documentul de livrare sau pe documentul de insotire a marfurilor, sub sanctiunea excluderii oricaror pretentii ale clientului fata de RECA Romania. In cazul descoperirii ulterioare a unor defecte prin control, acestea trebuie aduse la cunostinta RECA Romaniaului in scris in termen de 4 zile de la livrare.

12.2     In cazul in care marfurile livrate au defecte sau aceste defecte apar in termenul de garantie, RECA Romaniaul se obliga sa le remedieze sau sa inlocuiasca marfurile respective intr-un termen rezonabil. Orice alte pretentii ale clientului fata de RECA Romania, in special reducerea pretului, sunt excluse. Uzura normala, folosirea necorespunzatoare, folosirea excesiva, neglijenta sau modificari aduse marfurilor exclud garantia.

12.3     După expirarea termenului de garantie clientul poate pretinde remedierea sau inlocuirea produselor care nu pot fi folosite potrivit scopului pentru care au fost realizate, ca urmare a unor vicii ascunse aparute pe durata medie de utilizare a acestora.

12.4        In favoarea tertilor sunt excluse efecte de garantie din prezentul contract. In cazul in care apar pretentii ale clientului fata de RECA Romania cu privire la  garantie, clientul este de acord ca cuantumul garantiei acordate de RECA Romania nu poate in nici un caz depasi cuantumul garantiei acordate RECA Romaniaului de catre producator sau furnizor. 

12.5     In cazul in care se face o comanda pe baza specificatiilor clientului cu abateri fata de versiunea standard a sortimentului RECA Romaniaului, acesta nu isi asuma responsabilitatea pentru rezistenta acestor productii speciale, clientul asumandu-si integral riscul acestora. RECA Romaniaul nu are obligatia de a informa, de a testa sau de a da explicatii cu privire la compatibilitatea sau rezistenta acestor productii speciale pentru domenii de folosire speciale. Orice fel de pretentii de despagubire ale clientului fata de RECA Romania sunt excluse.

12.6     In cazul elementelor de legatura cu acoperire galvanica, care sunt calite la rezistenta 10.9 sau mai mare, exista pericolul de fragilitate a stratului. Chiar si in cazul unei preparari termice ulterioare riscul nu poate fi exclus complet. RECA Romaniaul atentioneaza in mod expres cu privire la diminuarea rezistentei.

 

13. Exercitarea dreptului de retragere si politica de retur.

13.1     RECA Romania depune toate eforturile pentru a afişa un sortiment cat se poate de precis. Cu toate acestea, RECA Romania nu garanteaza ca descrierile produselor sau a altor tipuri de materiale care au legatura cu acestea sunt precise, complete, curente sau fara erori. Daca un produs listat pe site este diferit fata de descrierea aferenta acestuia, il puteti returna respectand prevederile politicii de returnare a produselor in conformitate cu legislatia romana in vigoare.

13.2     Clientul se obliga sa notifice RECA Romania intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin e-mail la eshop@reca.ro sau prin telefon la numarul 021 224 26 55 in termen de maxim 10 de zile calendaristice de la primirea produselor. In caz contrar, RECA Romania poate refuza returul.

Informatiile necesare care trebuie furnizate catre RECA Romania in notificare sunt urmatoarele:

• data expedierii coletului;

• copie electronică a facturii;

• numarul Comenzii;

• motivul intemeiat pentru care se doreste returnarea produselor.

13.3     Costurile de transport ale produselor returnate intra in responsabilitatea clientului.

In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost trimise clientului, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificat de garantie etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de client in corespondenta cu RECA Romania).

In cazul in care o comanda la care s-a oferit produs cadou este returnata integral, clientul este obligat sa returneze si produsul cadou in starea lui originala, nedeteriorata si nedesigilata.

 

14. Legislatia aplicabila.

Serviciile oferite de RECA Romania prin intermediul site-ului sunt guvernate de dispozitiile legilor romane, cu precadere de Legea 365/2002 privind comertul electronic, Ordonanta 130/2000 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, HG 448/2005 si Directiva Europeana EC/96/2002, care reglementeaza regimul taxei pentru timbrul verde, aplicabil produselor electronice.

Termenii si conditiile RECA Romania se supun legislatiei romane. In caz de litigiu, se va incerca mai intai o rezolvare pe cale amiabila, in termen de 30 de zile lucratoare de la inregistrarea reclamatiei la sediul RECA Romania. In cazul in care nu se poate ajunge la o intelegere in termenul precizat anterior, litigiile dintre Parti se vor supune rezolvarii instantelor judecatoreasti competente de pe raza municipiului Bucuresti.

 

15. Prezentarea ofertei.

15.1     RECA Romania isi rezerva dreptul de a opera oricand, orice modificari asupra preturilor si datelor tehnice prezente pe site, fara o instiintare prealabila. Datele tehnice prezente pe site-ul RECA Romania au caracter informativ si nu reprezinta o obligatie contractuala. Fotografiile de pe site-ul RECA Romania au caracter informativ si pot exista diferente intre acestea si produs.

 

16. Forta majora.

16.1.    Nici una dintre partile contractante nu raspunde de neexecutarea la termen sau / si de executarea in mod necorespunzator – total sau partial – a oricarei obligatii care ii revine in baza prezentului contract, daca neexecutarea sau executarea necorespunzatoare a obligatiei respective a fost cauzata de forta majora, asa cum este definita de lege.

16.2.    Partea care invoca forta majora este obligata sa notifice celeilalte parti, in termen de 3 (trei) zile, producerea evenimentului si sa ia toate masurile posibile in vederea limitarii consecintelor lui.

16.3.    Daca in termen de 5 (cinci) zile de la producere, evenimentul respectiv nu inceteaza, partile au dreptul sa isi notifice incetarea de plin drept a prezentului contract fara ca vreuna dintre ele sa pretinda daune - interese.

 

17. Dispozitii finale

17.1     Termenii si conditiile de utilizare pot fi modificate oricand prin actualizarea prezentului site, aceste modificari devenind obligatorii si cu efect imediat pentru toti utilizatorii/clientii.

Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, acest fapt nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.

 

Ȋn sus

RECA Group

Sunteți interesați de firmele internaţionale care formează grupul RECA? Informaţii suplimenmtare pe platforma electronica RECA Group!

Încă aveți întrebări sau căutați persoana de contact potrivită? Atunci contactaţi-ne pur şi simplu!

Aici formularul de contact

Vizitați-ne!

Suntem prezenti si in mediul online internațional prin canalele de comunicare social media.